#مستند #پلیس_خلیج_فارس😎

رده‌ی سنی: ۱۲+

امشب منتظر باشید لبخند غرور
و افتخار بر لبانتان بنشیند ☺️

این مستند حاوی تصاویری است که تا کنون ندیده اید!!!
 

لینک دانلود 👇: از اینجا دانلود کنید

http://www.doctv.ir/Program/159149


✨  🦋✨🦋✨🦋✨🦋✨🦋✨🦋


#نقد_مستند #پلیس_خلیج_فارس😎


بعضی فیلم‌ها🎥 نقد✍️ دارد

نقد یعنی نقاط قوت✅ و ضعف❌

اما پلیس خلیج فارس💙

یک آب خنک 🚰 است در سراب وحشتناک

بیابان دنیا🏜!

این مستند را سه بار دیدم!

بعد تکیه دادم به پشتی صندلیم

دستانم را روی دسته‌ی صندلی باز کردم

و چشمانم را بستم تا نفس عمیقی که می‌کشم را با تمام وجودم حس کنم😇

لذت امنیت داشتن از همه‌ی لذت‌ها بالاتر است✅

این مستند خیال من را راحت کرد.☺️

چشم من که خسته می‌شود برای خواب😴،

چشم بیدار زیاد است برای راحتی من😎!

ظهر که می‌خواستم سر سفره بنشینم، لب تاب را هم نشاندم کنار سفره و همراه اهل خانه👨‍👩‍👧‍👦 مستند را دیدیم،

دوباره دیدیم.

لبخند قدرت😎 را روی لبان همه دیدن لذت دارد😊